Repræsentantskab

Arkitektforeningens øverste myndighed er repræsentantskabet, som består af i alt 52 medlemmer og 4 studentermedlemmer. 19 af disse sidder alene i repræsentantskabet, resten sidder i såvel repræsentantskab som i ledelsen af en af de 7 lokalafdelinger.

Repræsentantskabet har til opgave at formulere og markere foreningens fagpolitiske synspunkter og faslægger således retningslinierne for det kommende år. Repræsentantskabet vælges for to år ad gangen.

For perioden 2019-2021 er der 19 medlemmer af repræsentantskabet, som ikke samtidig er medlem af en lokalledelse:
Andreas Lykke-Olesen, Anna K. Bisgaard Sørensen, Anne Beim, Astrid Mody, Bente Melgaard, Claus Bech-Danielsen, Graves Kristian Simonsen, Holger Bisgaard, Johnny Svendborg Andersen, Katrine Lotz, Kristine Leth Juul, Line Willacy, Lone Feifer, Merete Ahnfeldt-Mollerup, Peer Teglgaard Jeppesen, Peter Andreas Sattrup, Peter Thorsen, Søren Rasmussen, Uffe Leth.

Medlemmer af lokalledelsen København:

Maria Gomez-Guillamon Werner (leder), Even Olstad (stedfortrædende leder), Ali Arvanaghi, Jeanette Westergaard Frisk, Kirsten M. Birk Hansen, Morten Birk Jørgensen, Olympia Nouska, Viviana Vidal Iversen,
Caroline Beck (suppl.), Gustav Kragh-Jacobsen (suppl.).

Medlemmer af lokalledelsen Østjylland:
Trine Lybech Madsen (leder), André Esbersen (stedfortrædende leder), Charlotta Tiselius, Jens Lunddahl Bager, Jesper Laursen, Sarah Maria Thorup, Rie Øhlenschlæger (suppl.) og Trine Munk Hartwig (suppl.)

Medlemmer af lokalledelsen Østifterne (afventer konstituering):
Claus Boelsmand, Anders Hulgaard, Charlotte Tølbøl Henckel, Ebbe Melgaard, Hanne Raunsmed Andersen, Rikke Cora Larsen, Kirsten Sander og Torben Wissing.

Medlemmer af lokalledelsen Vestjylland
Tyge Dahl (leder), Birgitte Eybye, Lærke Dahl Ravnsbæk, Therese Agerkilde, Carsten Maegaard (suppl.) og Dorte Gad (suppl).

Medlemmer af lokalledelsen Nordjylland
Bodil Henningsen (leder), Helle Lassen, Rie Malling, Thomas Nørkær, Hanne Egebjerg (suppl.) og Nicolai Steinø (suppl.).

Medlemmer af lokalledelsen Bornholm
Gugga Zakariasdottir (leder), Anne Sofie von der Pahlen (suppl.), Rocio Paniagua Jensen og Sofie Lamberg (rep.).

Medlemmer af lokalledelsen Sydjylland
Signe Rosenfeldt (leder), Mette Holm Pedersen, Georg Unna, Kim Holst, Mie Søgaard Rasmussen (suppl.) og Torben Engsig Svan Sørensen (suppl.).

Som studenterrepræsentanter i København:
Maria Bro Schaadt, Simen Sorthe.

Som studenterrepræsentanter i Århus:
Nanna Østergaard Christensen, Rune Wriedt.

Foto: Repræsentantskabsmøde september 2018. Fotograf Nana Reimers.