Repræsentantskab

Arkitektforeningens øverste myndighed er repræsentantskabet, som består af i alt 52 medlemmer og 4 studentermedlemmer. 19 af disse sidder alene i repræsentantskabet, resten sidder i såvel repræsentantskab som i ledelsen af en af de 7 lokalafdelinger.

Repræsentantskabet har til opgave at formulere og markere foreningens fagpolitiske synspunkter og faslægger således retningslinierne for det kommende år. Repræsentantskabet vælges for to år ad gangen.

For perioden 2019-2021 er der 19 medlemmer af repræsentantskabet, som ikke samtidig er medlem af en lokalledelse:
Andreas Lykke-Olesen, Anna K. Bisgaard Sørensen, Anne Beim, Astrid Mody, Bente Melgaard, Claus Bech-Danielsen, Graves Kristian Simonsen, Holger Bisgaard, Johnny Svendborg Andersen, Katrine Lotz, Kristine Leth Juul, Line Willacy, Lone Feifer, Merete Ahnfeldt-Mollerup, Peer Teglgaard Jeppesen, Peter Andreas Sattrup, Peter Thorsen, Søren Rasmussen, Uffe Leth.

Medlemmer af lokalledelsen København:

Maria Gomez-Guillamon Werner (leder), Even Olstad (stedfortrædende leder), Ali Arvanaghi, Jeanette Westergaard Frisk, Kirsten M. Birk Hansen, Morten Birk Jørgensen, Olympia Nouska, Viviana Vidal Iversen,
Caroline Beck (suppl.), Gustav Kragh-Jacobsen (suppl.).

Medlemmer af lokalledelsen Østjylland (afventer konstituering):
Trine Lybech Madsen (leder), André Esbersen (stedfortrædende leder), Jeanette Amby, Jens Lunddahl Bager, Rie Øhlenschlæger, Sarah Maria Thorup, Jesper Laursen (suppl.) og Trine Munk Hartwig (suppl.)

Medlemmer af lokalledelsen Østifterne (afventer valg):
Claus Boelsmand (leder), Anders Hulgaard, Charlotte Tølbøl Henckel, Ebbe Melgaard, Mette Prip Bonne, Rikke Cora Larsen, Kirsten Sander (suppl.) og Torben Wissing (suppl.)

Medlemmer af lokalledelsen Vestjylland (afventer valg)
Tyge Dahl (leder), Carsten Maegaard, Dorte Gad, Therese Agerkilde, Birgitte Eybye (suppl.), Michelle Salanson (suppl).

Medlemmer af lokalledelsen Nordjylland (afventer valg)
Bodil Henningsen (leder), Helle Lassen, Rie Malling, Thomas Nørkær, Hanne Egebjerg (suppl.) og Nicolai Steinø (suppl.).

Medlemmer af lokalledelsen Bornholm (afventer valg)
Birgit Stoltz Andersen (leder), Gugga Zakariasdottir (rep.), Mikkel Thomas Christensen, Niels-Holger Larsen, Sofie Lamberg og Troels Søe.

Medlemmer af lokalledelsen Sydjylland (afventer valg)
Signe Rosenfeldt (leder), Mette Holm Pedersen, Georg Unna, Kim Holst, Mie Søgaard Rasmussen (suppl.) og Torben Engsig Svan Sørensen (suppl.).

Som studenterrepræsentanter i København:
Maria Bro Schaadt, Simen Sorthe.

Som studenterrepræsentanter i Århus:
Nanna Østergaard Christensen, Rune Wriedt.

Foto: Repræsentantskabsmøde september 2018. Fotograf Nana Reimers.