Høring: Bips beskrivelsesanvisninger

Foreningen bips har planlagt at udgive en opdateret basisbeskrivelse for byggesager og dermed også en beskrivelsesanvisning. Plan for sikkerhed og sundhed er ligeledes  opdateret og udgives nu som en selvstændig anvisning.

Som medlemsorganisation opfordrer Arkitektforeningen de medlemmer som arbejder med bips til at komme med deres bemærkninger til nedenstående beskrivelsesanvisninger som er i høring.

• bips B1.010, Beskrivelsesanvisning – byggesag
  • bips B1.011, Beskrivelsesanvisning - plan for sikkerhed og sundhed

Se den fulde høring og download de relevante dokumenter på bips hjemmeside. Bemærk venligst, at den angivne dato for høringsfrist d. 3. oktober ikke er korrekt.

Arkitektforeningens Politik & Analyseafdeling hjælper gerne med at udforme de enkelte bemærkninger til lovforslaget. Efterfølgende indsamles alle medlemmers input og bemærkninger, hvor efter disse vil blive samskrevet i et fælles høringssvar. Bemærkningerne bedes sendt til Martin Yhlen på myh@arkitektforeningen.dk senest onsdag den 15. oktober.