Arkitekturbøger til MAA-pris

Forlaget BOGVÆRKET tilbyder 30% rabat til Arkitektforeningens medlemmer på næsten alle forlagets udgivelser.

Det er Arkitektens redaktør gennem 24 år, Kim Dirckinck-Holmfeld, der leder forlaget. Det unge forlag har allerede udgivet stribevis af kvalitetsbøger, hvoraf mange er blevet klassikere, bl.a. Jan Gehls bøger, der er oversat til mange sprog, eller Erik Nygaards vældige testamente, Arkitektur forstået, der gennemgår arkitekturens analyse- og fortolkningteori gennem to tusinde år.

Arkitektur med mere
Bøgerne har hovedsagelig relevans for arkitekter, men også andre fagområder er repræsenteret, bl.a. historie og medicin f.eks. Lars Heslets banebrydende Fra det yderste, der skildrer patienternes  sammenstyrtede verden i intensivafdelingens ellers kliniske orden, eller Helge Nielsen trilogi om Middelalderen, der kuldkaster det hidtidige syn på datidens samfund, herunder også byggemetoder og organisation.

Sådan gør du
Hvis du ønsker en bog fra BOGVÆRKET sender du mail til info@bogvaerket.dk mrk "Arkitektforeningen".

Se udvalget af bøger her på bogvaerket.dk - du kan desværre ikke købe bøgerne her, da hjemmesiden ikke kan skelne dig fra andre ikke MAA'ere.

Foto: Fra Jan Gehls bog Byer for mennesker, der er udkommet på BOGVÆRKET, Lars Gemzøe, Gehl Architcets.