Et kort mindre, flere fordele

Gennem Arkitektforeningen får du rabat på forsikringer hos Tryg, HDI-Gerling Forsikring og Gjensidige Forsikring. Du får rabat på Politiken, hotelovernatninger blandt andet på Arthur Hotels, Hotel Guldsmeden Group og på Generator Hostels. Som noget helt nyt får du op til 56% rabat på delebiler hos LetsGo. Du kan både få rabatten som privatkunde og som erhvervskunde. Blandt medlemsfordelene er også mulighed for gratis pressekort til MAA’ere der arbejder med kommunikation, rabat på tegneartikler, rabat på fitness, rabat efteruddannelse hos Arkitektforeningen og meget mere.

I 2015 vil medlemmerne ikke få tilsendt medlemskort. Det er ganske få af vores rabataftaler, der er afhængige af et fysisk kort, og vi har i stedet valgt at koncentrere vores rabataftaler hos leverandører, hvor et fysisk kort ikke er nødvendigt for at opnå rabatten.

Der er dog enkelte samarbejdspartnere, blandt andet Paustian, der kræver fysisk dokumentation på medlemskab. Her kan medlemmerne downloade en flyer fra Arkitektforeningens hjemmeside, som kan fremvises i butikken, når man ønsker at benytte sig af rabatten.

Se medlemsfordele og rabatter her