Ny platform for boligrenovering

Platformen Houzz  formidler kontakten mellem boligejere, som ønsker at renovere deres bolig, og arkitekter, designere samt interiør designere.

Houzz giver eksperter inden for arkitektur, design og interiør mulighed for at fremvise deres færdigheder og kompetencer og nå ud til potentielle kunder i Danmark, og resten af verden som fx USA, Australien, Rusland, Japan og en række andre europæiske lande.

Det er gratis at oprette en profil på Houzz-platformen, hvor arkitekter og designere kan vise deres portfolio og færdigheder ved bl.a. at uploade billeder af tidligere projekter, som de har gennemført. Tilfredse kunder har mulighed for at kommentere og anbefale arkitekter til venner og bekendte på sitet, og det er muligt at interagere med kunder og potentielle kunder om projekter både i ind- og udlandet.

Houzz-platformen bliver hele tiden opdateret med både lokale og internationale tendenser, og arkitekter kan derfor både benytte sig af platformen for at nå ud til nye potentielle kunder i Danmark og udlandet samt som en inspirationskilde.

Læs mere om Houzz her

Gå til Houzz hjemmeside her