Nytårskur i Arkitektforeningen Vestjylland

Dato

2.3.2018

Beskrivelse

Indbydelse til "Nytårskur".                                                                                            Fredag den 2. marts kl 18.00 i Remisen, Brande.

Når Nytårskur er sat i anførselstegn er det jo fordi vi er langt inde i det nye år. Det er der to grunde til. Den ene er, at bestyrelsen ville lægge nytårskuren i Remisen, da det er et spændende kulturhus og, at vi ville invitere arkitekten bag, Jørgen Overby, til at holde et foredrag om projektet, samt andre at hans værker. Men Jørgen er en travl mand og kunne ikke i jan. - feb.

Den anden grund er, at Remisen er et meget populært sted at holde møder, koncerter og andre kulturevents i, så deres kalender var også booked ud indtil den 2. marts.

Vi håber at mange stadig har lyst til at mødes til fagligt og socialt samvær med partner i Remisen, Brande.

Deltagergebyr pr. næse er 250 kr incl. foredrag, og treretters menu med kaffe og småkage bagefter. Drikkevarer betaler man selv.

tilmelding til: arkitekt@carsten-maegaard.dk  inden den 16. februar.

sted: RemisenBrande, remisevej 1, 7330 Brande

Glæder os til at se jer til en festlig og hyggelig aften i Remisen.

RemisenBrande Kultur- & Konferencecenter
Remisevej 1 7330 Brande